7 metoder til at finde indhold
og holde det i live

 

Der er faktisk mange metoder til at finde godt indhold. Har du fået talt med dine kunder/potentielle kunder, skulle du gerne have opnået indsigt i dine kunders behov, drømme, frygt m.m.

Er du på helt bar bund, skal du ikke fortvivle, der er nemlig masser af gode metoder til at finde frem til relevant indhold.

 

7  metoder til at finde indhold

Relevant indhold

  • 5 spørgsmål – skriv 5 spørgsmål dine kunder kunne finde på at stille
     
  • Storybase.com – prøv Storybase, verdens måske bedste alternativ til Googles Søgeordsværktøj.
     
  • Google Analytic – hvad skal jeg kigge efter i Analytic? Find svaret her »
     
  • A/B testing – gennemfør nogle splittest, hvilket indhold performer bedst?
     
  • Nyhedsbrev – har du et nyhedsbrev bør du se på hvilket indhold der klikkes på.
     
  • Social listening  hvad taler de om på de sociale medier (relevans).
     
  •  Google – benyt Google-relaterede spørgsmål. Som du kan se i nedenstående figur, kommer der mange forslag fra Google. Disse forslag er de spørgsmål folk ofte søger svar på i Google.