Kortlægning af kunderejsen

HUSET Middelfart

HUSET Middelfart rummer ud over et stort konferencecenter, Danmarks største permanente byggeudstilling på 28.000 kvm, tidligere kendt som Byggecentrum.
 
"Anne satte en stor ære i at levere et projekt, som var gennemarbejdet og med et solidt datagrundlag. Dette lykkedes til fulde – og vi har modtaget en interessant og håndgribelig rapport, som vi vil skele til i vores planlægning og implementeringen af content og flows i forbindelse med marketingstartegien for byggeudstillingen i 2020."

læs mere

Digital strategi / Digital samarbejdspartner

Alulette & Dyrehøj trailer center

Alulette & Dyrehøj består at 3 forretningsområder, Alulette som udvikler og producere springmaterialer. Dyrehøj Trailer center og Alulette Vision der forhandler kameraløsninger. 

"Vores samarbejde med Anne har været rigtigt positivt på alle måder. Vi har oplevede en væsentlig større synlighed på Google og et stort engagement på de sociale medier"

læs mere

Content maketing strategi

Energi & Velvære

Energi & Velvære drives af Annette Larsen. Anettes mission er at viderebringe budskabet som er et bedre og sundere liv, med mere overskud i hverdagen. 

"Mit samarbejde med Anne har givet mig indsigt, og fået mig til at reflektere over budskabet med min forretning. Da jeg nu er mere bevidst om hvad mit budskab er og har fået sat ansigt på min målgruppe med nogle personas, er det meget lettere at lave det gode indhold, fordi jeg ved hvem jeg taler til."

læs mere