Indholdsdistribution

Der er mange måder at skaffe nye kunder (leads) på. Jeg arbejder med flere metoder, ofte i en kombination. Herunder SEO-optimering, Social Media Marketing, Online annoncering og selvfølgelig content marketing.

Valg af distributionskanal afhænger helt af hvem dine målgrupper er, og hvilke positionering du ønsker at skabe i kundernes bevidsthed. Ønsker du kunderne skal se dig som en leverandør af kvalitet, prisbillig eller noget helt andet?

Organisk synlighed

Få flere besøgende med søgemaskineoptimering

Brugen af onlinesøgninger (search) er nok Danskernes foretrukne informationskilde, hvorfor SEO-optimering eventuelt støttet op med Adwords annoncering, er en væsentlig kilde til at skabe nye (leads) besøgende til dit website eller webshop.

 

SEO er en metode, hvormed man kan fremme en websides placering i diverse søgemaskiner såsom Google. Med SEO får du flere kvalificerede leads (webbesøg) uden at skulle betale pr. klik.

Seo kan eventuelt suppleres med Google Adwords annoncering, afhængig af konkurrencen på dit marked. Google Adwords er betalte placeringer i Google.
Med Adwords betales når en bruger klikker på din annonce, heraf navnet Pay Per Click (PPC). Klik prisen på Adwords afhænger i høj grad af konkurrencen på de enkelte søgeord / søgefraser. 

Mere om SEO