Kundeindsigt

Uden indsigt i kundernes mindset risikerer din virksomhed at ramme helt ved siden af og dermed spilde en masse ressourcer på salg og markedsføring.

Flere og flere virksomheder oplever, i takt med digitaliseringen, at kunden har magten. De har taget en stor del af beslutningsprocessen i egen hånd og er dermed både velinformeret og kritiske.

Dyk ned i Google Analytic og kig på de mange digitale spor dine kunder efterlader sig, og bliv klogere på hvad der virker og hvad der ikke virker, inden du kaster en masser annoncekroner, efter nogle måske helt uinteresserede kundegrupper.
Snak med kunderne og bliv klogere på deres udfordringer, og hvordan du kan hjælpe med at løse disse udfordringer. 
Med kundeindsigt opnås større online synlighed, engagement på de sociale medier og flere konverteringer på dit website.

Kunderejsen

Levér målrettet og relevant indhold

Ved at kortlægge kunderejsen, kan du levere præcist det indhold din målgruppe finder interessant og relevant, og dermed skubbe potentielle kunder videre i beslutningsprocessen, som i sidste ende gør dem til kunder. Netop derfor er arbejdet med kunderejser en forudsætning for succes.

Mere om kunderejser

Usability test

Taber din hjemmeside besøgende

Usability testing  er en af mine absolut fortrukne metoder til at opnå kundeindsigt, når det omhandler UX.
Ved at foretage en usability test kan jeg få informationer om brugernes barrierer i henhold til at interagere på websitet.

Mere om Usability test